Greenhat Sp. z o.o. realizuje dostawy zakupionych towarów na terenie kraju za pośrednictwem firmy InPost. Dostępne opcje oraz koszt usług dostawy na terenie Polski:
Od momentu zatwierdzenia zamówienia w naszym sklepie obsługa ma jeden dzień na skompletowanie wszystkich produktów i przygotowanie jej do wysyłki. O uruchomieniu dostawy zostaną Państwo poinformowani w osobnej wiadomości na adres poczty e-mail wskazany przy zamówieniu.
Większość przesyłek kurierskich na terenie Polski dostarczana jest kolejnego dnia po przekazaniu paczki kurierowi. W niektórych przypadkach termin dostarczenia może wydłużyć się do trzech dni. W sytuacji dłuższego oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod adresem sklep@greenhat.pl.
Reguły dostaw związane ze zwrotami lub wymianami produktów zostały dokładnie omówione w zakładce “Zwroty i wymiany”.
Podmiotami świadczącymi obsługę płatności online w ramach naszego sklepu jest spółka Blue Media S.A. W ramach usług świadczonych przez ten podmiot umożliwiamy następujące możliwości rozliczenia zakupu:
W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia zaczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji transakcji. Przy przelewie bezpośrednim zamówienie uruchamiane jest w momencie uzyskania potwierdzenia pomyślnej realizacji przelewu.
W sytuacji konieczności zwrotu wpłaconych środków cała kwota zwracana jest na konto, z którego był realizowany przelew, a w przypadku transakcji kartą płatniczą, na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.
Zamawiający jest zwolniony z jakichkolwiek opłat transakcyjnych związanych z realizacją zakupu i ponosi jedynie koszty związane z kosztem dostawy oraz zamawianymi produktami.
W przypadku zwrotu produktu wpłacone środki zostaną zwrócone na konto wskazane w Formularzu Zwrotu i w zgodzie z procedurą opisaną w zakładce “Zwroty i Wymiany”.
Masz pytania?
Skontaktuj się z Joanną, szefową naszego New Business
Joanna Sosnowska-Cecuła
M +48 694 049 440