Experience

Aktualizujemy nasze portfolio.
Zajrzyj do nas wkrótce, aby zobaczyć wszystkie 70 projektów.

real-line

/ 01

/ 01

/ 01

_______________

_______________

_______________

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Real Line

Real Line

Real Line

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

/ 02

/ 02

/ 02

____________

_______________

_______________

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Consumer Products

Consumer Products

Consumer Products

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Living & Working

Living & Working

Living & Working

Eduction

Eduction

Eduction

Travel & Tourism

Travel & Tourism

Travel & Tourism

real-line

/ 03

/ 03

/ 03

___________

_______________

_______________

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Lemon Explore

Lemon Explore

Lemon Explore

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

previous arrow
next arrow
Slider

/ 01

/ 01

/ 01

_____________

_____________

_____________

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Real Line

Real Line

Real Line

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

/ 02

/ 02

/ 02

_____________

_____________

_____________

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Consumer Products

Consumer Products

Consumer Products

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Living & Working

Living & Working

Living & Working

Eduction

Eduction

Eduction

Travel & Tourism

Travel & Tourism

Travel & Tourism

/ 03

/ 03

/ 03

_____________

_____________

_____________

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Lemon Explore

Lemon Explore

Lemon Explore

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

previous arrow
next arrow
Slider

/ 01

/ 01

/ 01

___________

___________

___________

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Do Greenhat zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technolog- iczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technologiczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technologiczne. Myśę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dos- taliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę.

Real Line

Real Line

Real Line

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

Konrad Szafirowski, CEO

/ 02

/ 02

/ 02

___________

___________

___________

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Industries and Sectors

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Financial Services & Insurance

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Healthcare & Wellness

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Automotive & Mobility

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Communications, Media & Entertainment

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Retail & Commerce

Consumer Products

Consumer Products

Consumer Products

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Non Profit & Public Sector

Living & Working

Living & Working

Living & Working

Eduction

Eduction

Eduction

Travel & Tourism

Travel & Tourism

Travel & Tourism

/ 03

/ 03

/ 03

___________

___________

___________

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany,rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzieki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzieki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.

Lemon Explore

Lemon Explore

Lemon Explore

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

Jan Hryniwski, CEO

previous arrow
next arrow
Slider