"Greenhat Innovation zleciliśmy zaprojektowanie strategii dla marki własnej (przedtem nasz zasadniczy biznes obierał się na dystrybucji marek obcych producentów). Efektem współpracy było wdrożenie działań związanych z budowaniem świadomości marki, brand identity, projektowaniem nowych produktów oraz prac z zakresu merchandisingu. Przełożyły się one na rozpoznawalność i na wyniki finansowe.
Greenhat nie tylko strategicznie zaadresował nasze wyzwania biznesowe, ale umiejscowił planowane działania w szerszym kontekście związanym z trendami światowymi. Zawsze, gdy istniała taka potrzeba, rekomendował nam doświadczonych ludzi, którzy pomagali nam w realizacji poszczególnych elementów celu.
To team fachowców, którzy znają się na trendach, mają duże doświadczenie i wiedzę z wielu obszarów, potrafią dobierać ekspertów z różnych dziedzin i skutecznie inkorporować ją w toku pracy, w celu wypracowania maksymalnie holistycznego efektu.
To także zespół bardzo pozytywnych, energetycznych, tryskających elokwencją i poczuciem humoru fajnych ludzi, z którymi chce się przebywać, współpracować i tworzyć coś nowego."
Beata Redźko, Dyrektor R&D i Marketingu