Zaufali nam

Blue Media SA

"Praca z Greenhat Innovation pozwala przekraczać oczekiwania wobec zakładanych celów współpracy.

Zespół, metodyka, zaangażowanie pozwala osiągać z nimi efekty o wysokim nasyceniu wartością dodaną.

Mając ich za partnerów, każda firma możne poczuć większą pewność w  antycypowaniu spektrum zagadnień biznesowych."

Damian Lüdke, Head of Brand Experience HUB

Happy Color

"Greenhat Innovation zleciliśmy zaprojektowanie strategii dla marki własnej (przedtem nasz zasadniczy biznes obierał się na dystrybucji marek obcych producentów). Efektem współpracy było wdrożenie działań związanych z budowaniem świadomości marki, brand identity, projektowaniem nowych produktów oraz prac z zakresu merchandisingu. Przełożyły się one na rozpoznawalność i na wyniki finansowe.

Greenhat nie tylko strategicznie zaadresował nasze wyzwania biznesowe, ale umiejscowił planowane działania w szerszym kontekście związanym z trendami światowymi. Zawsze, gdy istniała taka potrzeba, rekomendował nam doświadczonych ludzi, którzy pomagali nam w realizacji poszczególnych elementów celu.

To team fachowców, którzy znają się na trendach, mają duże doświadczenie i wiedzę z wielu obszarów, potrafią dobierać ekspertów z różnych dziedzin i skutecznie inkorporować ją w toku pracy, w celu wypracowania maksymalnie holistycznego efektu.

To także zespół bardzo pozytywnych, energetycznych, tryskających elokwencją i poczuciem humoru fajnych ludzi, z którymi chce się przebywać, współpracować i tworzyć coś nowego."

Beata Redźko, Dyrektor R&D i Marketingu

Real Line

“Do Greenhat Innovation zgłosiliśmy się w momencie, kiedy dostrzegliśmy, że nasz proces projektowy jest nieefektywny. Wiedzieliśmy, że nasz dotychczasowy model się już nie sprawdza, ale do końca nie wiedzieliśmy co robimy nie tak. Na początku miałem sceptyczne podejście do zaproponowanej metody pracy. Gdzieś tam, z tyłu głowy myślałem sobie - „no tak, jakieś kolejne warsztaty, przecież oni nie mają pojęcia o naszej branży, która jest dość specyficzna...”.

Rafał i jego zespół przeprowadził nas przez wieloetapowy proces zmiany, zaproponował nowy sposób projektowania produktów, inny skład zespołu projektowego i nowe rozwiązania technologiczne. Myślę, że mocna stroną Greenhat jest też research, co zaoszczędziło nam dużo czasu - dostaliśmy gotowe rozwiązania “na tacy”. Raz jeszcze dziękuje wszystkim, jestem bardzo wdzięczny Greenhat za dobrze wykonaną pracę. “

Konrad Szafirowski, CEO

Lemon Explore

“Nasza przygoda z Greenhat rozpoczęła się w momencie przemiany firmy z niewielkiego start-upu w profesjonalnie zorganizowany biznes. Mieliśmy świadomość swoich słabych punktów i potrzebę strategicznego ukierunkowania marki oraz znalezienia niszy rynkowej.

Zespół z Rafałem Kołodziejem na czele w sposób mistrzowski pomógł nam przejść proces zmiany, rebrandingu, zdefiniowania misji i wizji oraz strategicznego ukierunkowania. Na każdym etapie byli zaangażowani kluczowi pracownicy, dzięki czemu nowa strategia była wypracowana wspólnie, a proces zmiany w organizacji przeszedł płynnie. Dzięki temu spółka podniosła swoją wartość, konkurencyjność oraz realizuje długotrwały plan rozwoju.”

Jan Hryniwski, CEO

Wiązary Burkietowicz

"Dziękuję zespołowi z Greenhat za wspólnie zrealizowany proces strategiczny. Współpraca z Greenhat była intensywna. Dobre rozumienie istoty właściwego zaplanowania procesu, dbałość o jakość rozwiązań i elastyczność w doborze narzędzi to cechy szczególne. Dobrze się z nich czerpało w drodze do osiągnięcia celu. Jasno postawione granice odpowiedzialności i gotowość do wsparcia w procesie wdrożeniowym może być ważnym atutem we współpracy.

Dla tych, którzy potrzebują zewnętrznego partnera z wizją, wiedzą i strategią serdecznie polecam."

Marcin Burkietowicz, współwłaściciel

filtruj

Futures Thinking & Trends

Service Design

Business Transformation

Public Services Transformation

Customer Experience

Product Design

Edukacja

Prelekcje i eventy

filtruj